Nyheter

Nytt barnehageår

19.09.2017 16:01
Vi er nå godt i gang med barnehageåret 2017-18! Alle barna har startet, og begynner å bli godt kjent med oss og hverandre. I løpet av høsten skal vi gå på turer, lage høstbilde, ha grønnsakfest, foreldrekaffe og mye lek og moro. Vi har ingen ledige plasser i Bambi nå.  
Les mer

Nytt hovedopptak for 2017

25.02.2017 13:18
1. mars er frist for søknad til hovedopptaket for barnehager 2017. I august får vi ledige plasser i Bambi, og dere er hjertelig velkommen til å søke om plass i vår fine og lille barnehage.  
Les mer

Førjulstid i Bambi

28.11.2016 08:14
Førjulstiden er fin fot både store og små i barnehagen! Da tenner vi lys, øver på julesanger og baker pepperkaker. Og mye mer som kjennetegner advent og desember:-) Barnehagen har ingen ledige plasser nå.
Les mer

Nytt år

10.08.2016 21:37
og vi er godt i gang i Bambi! For tiden er det tilvenning av nye barn (og foreldre) som står på programmet, men vi får også tid til turer og annet innimellom.  Vi har en ledig plass i barnehagen fra september - velkommen til å søke eller si gjerne fra til noen som kan tenke seg å søke for...
Les mer

Takk for i år i Bambi familiebarnehage:-)

31.05.2016 08:44
  Et barnehageår går mot slutten, og vi kan se tilbake på et godt år med en helt spesiell og flott gjeng! Det har vært en stor glede å samarbeide med både barn og foreldre. Vi kommer til å minnes et særlig fint år 2015-16. Nå skal flere av dere videre i store barnehager, og vi vet at dere vil...
Les mer

Nye bilder lagt inn

19.10.2014 16:58
Nå er det lagt inn noen nye bilder. Du finner de under fotogalleriet. Følg med - snart kommer det flere!
Les mer

Ledig plass

12.07.2014 18:14
Ledig plass (for barn født 2012 eller 2013) fra september 2014! Ta kontakt med barnehagen for mer informasjon.
Les mer

Spørsmål og forslag

19.05.2014 17:12
Ønsker du å stille oss spørsmål angående informasjonen på denne nettsiden eller om barnehagen vår? Er det noe informasjon som mangler? Vær vennlig å ta kontakt. Bambi Familiebarnehage setter pris på dine tilbakemeldinger, og ved å gi oss feedback hjelper du oss til å bli bedre. 
Les mer

Velkommen til vår nye nettside!

19.05.2014 17:11
Vi er glade for å kunne presentere vår nye nettside. Her vil du finne informasjon om oss, samt de siste nyhetene om barnehagen vår. Siden vil bli jevnlig oppdatert, så besøk oss igjen for å få med deg hva som skjer. På siden vår vil du finne mye nyttig informasjon, og vi vil også legge ut aktuelle...
Les mer
<< 1 | 2